Vi lover 100% tilfredshed

RETURNERINGSPOLITIK – PRODUKT BEGRÆNSNINGER

Følgende produkter er underlagt særlige retur restriktioner.

Ansigtsmasker og ansigtsskærme: Af sundhedsmæssige og sikkerhedsmæssige årsager er alle ansigtsmaske og ansigtsskærm salg endelige og kan ikke returneres eller udskiftes.

Tøj & Tekstiler:
Af sundhedsmæssige og sikkerhedsmæssige årsager er salg af tøj og tekstiler endelige når emballagen er brudt og kan ikke returneres eller udskiftes.

RETURNERING AF SKADEDE / DEFEKTE PRODUKTER

I tilfælde af skader eller mangler kan retur processen ofte fremskyndes ved at give et digitalt billede af skaden eller manglen (sammen med en klar beskrivelse af problemet) i en e-mail til vores kundesupport team. I mange tilfælde kan handlinger (i form af erstatning, refusion eller kontokredit) træffes, så snart kunden har underbygget kravet.

Hvis skaden / defekten ikke kan verificeres via telefonen eller via e-mail-kontakt, kan det være nødvendigt, at varen returneres til os for inspektion, inden der kan foretages en beslutning om produktets tilstand.

HVEM BETALER RETUR FORSENDELSES UDGIFTERNE?

Vi betaler udgifterne i tilfælde, hvor varer er ankommet i beskadiget tilstand eller er bekræftet af en repræsentant for at være defekte.

I alle andre tilfælde er retur forsendelses omkostninger kundens ansvar.

Hvis et produkt er beskadiget eller defekt, skal modtageren aftale med os om, hvordan du skal returnere, inden varerne returneres i til os.

SÅDAN RETURNERER DU KORREKT

Kontakt kundesupport for at anmode om retur. Du skal indgive denne anmodning inden for 30 dage efter modtagelse af forsendelsen.

Sørg for at angive årsagen til returneringsanmodningen i din meddelelse og angive enhver præference for udskiftning (uanset om det bytter til et identisk produkt eller vælger en alternativ stil, størrelse eller farve), kontokredit eller refusion.

Når emnet er valgt, bliver du bedt om at vælge det produkt, du vil returnere.

Fremsend digitale billeder af beskadigede eller defekte produkter.

Du skal altid benytte vores retur portal og følge anvisningerne, for at returnere korrekt til os. Benytter du ikke vores retur portal, vil forsendelsen blive afvist.

TILBAGEBETALING

Har du har anmodet om en tilbagebetaling, skal du være opmærksom på, at det normalt tager 7-21 dage at returnere penge på den konto, der blev brugt til at foretage købet (afhængigt af behandlings hastigheden for den bank, der udstedte pengene).